A TeamViewer egy olyan távkapcsolati támogatási forma, melynek segítségével a saját irodánkból láthatjuk az Ön távoli képernyőjét és azonnali segítséget tudunk nyújtani szoftveres problémáiban.
TeamViewer QuickSupport támogató alkalmazás letöltése
A TeamViewer QuickSupport használata
- A linkre történő kattintás után, adjon meg egy letöltési helyet a TeamViewerQS.exe fájlnak.
- A letöltés után futtassa az exe fájlt.
- Megjelenik a CAD+Inform QuickSupport ablak.
- Telefonon értesítse munkatársunkat arról, hogy távoli segítségre van szüksége. Ezután jelezze, hogy milyen néven kér segítséget (itt "Az Ön neve" mezőben szereplő értéket kell megadnia).
- Munkatársunk a saját TeamViewer alkalmazásában elindítja a csatlakozást az Ön gépéhez.
- Mielőtt munkatársunk csatlakozik a számítógépéhez, Önnek engedélyeznie kell a kapcsolatot.
- Az engedély megadása után képernyője láthatóvá válik munkatársunk számára.
- A munkamenet lezárása után az Ön asztalán elhelyezésre kerül az alábbi ikon. A legközelebbi segítségkérésnél már csak az ikonra kell kattintania és követni a már ismert lépéseket.