A TeamViewer QuickSupport használata

A TeamViewer egy olyan távkapcsolati támogatási forma, melynek segítségével a saját irodánkból láthatjuk az Ön távoli képernyőjét és azonnali segítséget tudunk nyújtani szoftveres problémáiban.

TeamViewer QuickSupport támogató alkalmazás letöltése

   

A TeamViewer QuickSupport használata

  • A linkre történő kattintás után, adjon meg egy letöltési helyet a TeamViewerQS.exe fájlnak.
  • A letöltés után futtassa az exe fájlt.
  • Megjelenik a CAD+Inform QuickSupport ablak.
  • Telefonon értesítse munkatársunkat arról, hogy távoli segítségre van szüksége. Ezután jelezze, hogy milyen néven kér segítséget (itt "Az Ön neve" mezőben szereplő értéket kell megadnia).

  • Munkatársunk a saját TeamViewer alkalmazásában elindítja a csatlakozást az Ön gépéhez.
  • Mielőtt munkatársunk csatlakozik a számítógépéhez, Önnek engedélyeznie kell a kapcsolatot.

  • Az engedély megadása után képernyője láthatóvá válik munkatársunk számára.
  • A munkamenet lezárása után az Ön asztalán elhelyezésre kerül az alábbi ikon. A legközelebbi segítségkérésnél már csak az ikonra kell kattintania és követni a már ismert lépéseket.