Ismerje meg az Autodesk új vásárlási folyamatát!
Mit kell tudni róla?
2024. szeptember 16-án lépett életbe az Autodesk új vásárlási folyamata, ami az ügyfélélmény folyamatos javítása érdekében került bevezetésre. A CAD+Inform Kft. továbbra is részt vesz az értékesítés előtti és utáni tevékenységek minden egyes fázisában -ajánlatkérés, terméktámogatás, képzés, megújítás-, kivéve a tényleges fizetési tranzakciót, amely Ön és az Autodesk között történik. Az árajánlatot az Autodesk fogja e-mailben elküldeni, valamint a felhasználói fiókba rögzíteni, Ön pedig közvetlenül az Autodesk Account-fiókjából fog fizetni.
Az új rendszer célja
Mi a vásárlás menete?
- A CAD+Inform Kft. felé jelezheti ajánlatkérését, amit mi rögzítünk az Autodesk erre alkalmas felületén.
- Ezt követően a CAD+Inform Kft. nevében közvetlenül az Autodesk küldi meg a hivatalos ajánlatot e-mailben és a megadott felhasználói fiókba. Itt lehet elfogadni a már végleges ajánlatot.
- Megrendelés után az Autodesk állítja ki a számlát, így a pénzügyi teljesítés is az Autodesk felé történik. A számla pénzneme euró.
A fizetés történhet:
-
- Hitel- és betéti kártyák: Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB, Diners, CB, Cartisi és Dankort,
- PayPal: válassza a PayPal lehetőséget, és jelentkezzen be PayPal-fiókjába,
- Számla alapján történő normál átutalásos fizetés, vagy közvetlen befizetés (SEPA).
Mire érdemes figyelni?
- Az Autodesk Írország, mint külföldi cég állítja ki a számlát, ezért a EU-s adószám megadása után ÁFA-mentes számlát kap. Amenyiben az adószámot nem rögzíti, abban az esetben, mint magánszemély kapja meg a számlát, ami tartalmazza a Magyarországon érvényben lévő 27%-os ÁFA-t.
- Megrendelést követően az előfizetés, automatikusan megújuló előfizetésként rögzül. Ezt az Autodesk felhasználói fiókban lehet módosítani.
További kérdés esetén szívesen segítünk, kérem keressenek minket elérhetőségeink egyikén!